AMINA

Hej

ISADORA.GROWTH.SERUM.

Kategori: BEAUTY

neulash,revitalash,xlash och nykomlingen från isadora som jag införskaffat av ren nyfikenhet. är supermeganöjd med neulash, eftersom jag hade ca 1centimerers glapp vid varje fransrad, både pågrund av dåliga budgetböjare konstant fransförlängning och överarbetade sessions med fransböjaren. nu mår mina fransar toppen jag böjer två böj med min shiseidoböjare, målar ett lager mascara endast på övre fransrad då jag redan har långa underfransar och känner mig kletig och övermakad då. lägger varannan kväll en eyeliner av neulash. men ska prova isadoras serum nu, den appliceras som en vanlig mascara till skillnad ifrån de andra serum som
vanligtvis appliceras som en eyeliner. spännande se om
den fungerar, kostar endast 189sek.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: