AMINA

Hej

MITT.HÅR.

Kategori: SMINKOSV

jag brukar ofta testa nya hårprodukter för att det är superkul och för att jag har massa frissörvänner, även om man är nöjd med det man använder vill man ba testa om de finns nått bättre. så är jag iaf. nyfiken/aldrig nöjd. shampo & balsam från kerastase, jag är inte lika frälst av dessa podukter som alla andra, vill hemskt gärna säga att jag älskar dessa. men helt ok! är de bety de får av mig. meeeen jag älskar inpackningen, känns fet och härlig. typ som smör, känn som att mitt torra hår mår bra av den.jag stylar sällan håret annat än till fest. dock är jag noga med serum, värmeskydd och olja. dessa värmeskydd är härliga. tycker man ska ha en spray och en kräm, kul me variation.
jag brukar älska sånnahär produktinlägg. hoppas någon annan också gillar dom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: