AMINA

Hej

ETT.ÅR.AV.HÅR.

Kategori: SMINKOSV

image description'
gjorde dreads/småflätor osv på torsten, trivdes i det väldigt bra, tycker det ser häftigt ut.
image description
Men sen lessnade jag på det och tog ut allt tjoller.
image description
då köpte jag ett clip-on set och rockade ständigt omkring med det
image description
vi hade en make-over kväll på torsten som slutade me page för alex och
blekta toppar fög mig, som jag längtat efter aslänge.
image description
hade mina blekta i fem månader kanske, var tvungen att bleka upp det ännu mer inför
stephanies visning
försökte sen färga över det hemma, inte vidare bra
image description
andra gången täckte det bättre.
image description
inför studenten sattt jag in massa extentions hos fanny på attityd.
OBS! dock löslugg
image description
efter 1.5 månader av microringar lessnar jag och tyckar det ser skittråkigt och
opersonligt ut med långt nött hår. jag klipper en typ utväxt page. ångrar mig direkt.
har dock inga bilder från detta. men kommer på att jag ska färga röd-brunt-urtvättat.
för det krävs det avfärgning, avfärgning.
image description
och taa-daa!!
image description
det sjuka är att jag trivs mycket bättre i lockigt när jag har denhär färgen än
när jag bara har brunt, men känner mig fortfarande obekväm. vilket sug.er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: