AMINA

Hej

THURSDAY.

Kategori: UNCATEGORIZED


ihopsnickrad mobilväska + två asdyra ringar á 10pix styck.

idag händer verkligen ingenting. har ingen ork att göra någonting heller. bra kombo eller. ikväll blev jag bjuden på födelsedagsfika (grattis angelica arton bast!!) imorgon ska vi till umeå för lite donkenhäng och antagligen shopping. sen på kvällen skavi på birthday party som säkert slutar med utgång. lördag har jag hört rykten om mys med klassen och söndag ska jag jobba. ohh snap. där har vi hela lovet utan att jag lyckats åstakomma ett skvatt. damn vilken text. haha.

Kommentarer

  • Sandra säger:

    men vart faaaan hittaru domdär ringarna? såg att moahansson också haffat en såndär lång sak. jag vill å ha!

    2010-04-08 | 17:03:41
    Bloggadress: http://sluu.blogg.se/
  • Anonym säger:

    finns att köpa på andra avenyn höll jag på skriva haha. avenysy skarevaaa!!

    2010-04-09 | 01:59:17
  • Fanny säger:

    vart hittar man dom där ringarna? jätte snygga!

    2010-04-16 | 14:17:39
    Bloggadress: http://fannybillefalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: