AMINA

Hej

WHO.AM.I?

Kategori: UNCATEGORIZED


ja hur ska man beskriva moi? en allt-eller inget tjej utan tvekan. envis och långsint men har tagit sig på senare år. shitpommes äre mognad vi snackar? jag gillar att hänga och hitta på saker. älskar att omge mig kring vackra saker. 'det är så fint när det är fint'. läser bloggar såsom forni och gynning som enligt migsjälv är genier.superhjältar och underverk för moder jord. har inget spec intresse. önskar jag hade någonting jag brann för. har nästan inga ögonfransar. hatar behåar med axelband. hata fötter. värsta som finns är när saker tar tid. gillar att skapa och vara kreativ men i kombination till min lathet blir det en stor kontrast som är svårmatchad. har en rätt bra attityd tror jag även om jag är en drygjävel. hatar att träna. gillar satsumas. älskar julkalendrar och eva&adam är väll ngt av en merit. somliga påstår ofta att jag är duktig på imitera. jag har självlockigthår som jag avskyr. min pappa kommer från malaysia därav mitt extranamn -amina. singel. räkor.skagen och kräftor är min lyx. har tvångstankar att alltid tänja på gränserna. hatar då någonting i min ägo går sönder ojobbigt. id och makeup store. naglarna är hög prio. leggings är the shit. hata jeans. älskar mina vänner. det jobbigaste som finns är att borsta tänderna. hatar att försova mig.  äääälskar att ha likadana kläder som alla andra. ingen morgonmänniska. that's me!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    "en allt-eller inget tjej utan tvekan. envis och långsint men har tagit sig på senare år"



    det har blivit mycket bättre & det är jag glad för!! hitta på nåt snart tjejen?

    2009-11-13 | 11:36:07
    Bloggadress: http://hws.blogg.se/

Kommentera inlägget här: